Ibu Berumur 50 Tahun Operasi Plastik Mirip Dengan Putrinya Yang Berumur 22 Tahun

Bookmark and Share
Seorang ibu paruh baya begitu terobsesi untuk menjadi serupa dengan anak gadisnya. Padahal usia keduanya berbeza 22 tahun! Ia berusia 50 tahun, sedangkan anaknya, Jane berusia 28 tahun.
Janet Cunliffe (kiri) sebelum menjalani pembedahan

Untuk mewujudkan keinginannya itu, wanita Inggris tersebut rela menghabiskan ribuan pounds untuk menjalani pembedahan plastik. Upayanya itu tidak sia-sia. Kini Janet Cunliffe bagaikan saudara kembar putrinya, Jane.

Janet sebelum melakukan operasi

Janet yang tadinya berambut merah kini telah berambut pirang seperti seperti Jane. Janet yang tadinya bertubuh gendut dan bergelambir setelah melalui pembedahan dan diet kini ia memiliki badan yang padat dan sintal. Padahal usianya sudah 50 tahun. Sedangkan anaknya, Jane berumur 28 tahun!
Yang mana ibu, yang mana anaknya?
Janet yang menjadi ibu tunggal itu merasa senang dengan penampilan baru dirinya. "Sekarang bukannya seperti ibu dan anak, kami lebih kelihatan seperti kembar," ujar Janet.
Janet diberitakan telah menghabiskan 15.000 dollar AS untuk pembedahan tersebut, termasuk pembesaran payudara dan pembedahan pada mata, bibir, dan hidungnya.

{ 0 komentar... Views All / Send Comment! }

Poskan Komentar